onsdag 31 oktober 2007

min prinsessa

Igår var vi på babysim, första gången på fortsättningskursen. Vi väntade och väntade på att det skulle komma någon mer. När klockan blev 17.00 och kursen skulle starta så kom Nova och hennes mamma, puh en till! Det var bara vi, och "fröken" var inte heller där! Hon var på akuten med sin dotter. Vi får se om en vecka hur detta slutar!!! Idag har vi haft julfotografering här hemma. Jag såg ett tokfint kort på "familjeliv" som jag har härmat. 54 bilder knäppte jag på min lilla tjej med blandat resultat. Hoppas att någon blev lite bra... Klockan 13 träffade vi doktorn, det gick bra. Nora fick godkänt på sin halvårskontroll. Nästa gång är väl om ett nytt halvår! Klockan 14 träffade vi Melker och hans mamma i bowlinghallen. Ungarna skötte sig mycket bra, i varsin IKEA matstol satt de och tittade och pratade med varandra! årets julkort?!

1 kommentar:

Vita Damen sa...

men GUUUUUD så söt!