torsdag 29 november 2007

ryggsim, shopping och hissar

I tisdags var det sim som vanligt. Det ovanliga var att jag kom ihåg att ta med kameran!
Tyvärr orkade pappan inte ta så många bilder som jag hoppats på. Den bästa av de sju bilder han kostade på sig att knäppa är därmed inte så bra...
Jag vill iallafall visa hur det ser ut när Nora simmar ryggsim:




Igår var vi i stan och shoppade med Hanna och Hampus. Hampus och Nora var så duktiga och det gick kanonbra. Han är så söt med henne, klappar lite på huvudet och bjuder henne på sin mat när han äter.
Vi sprang i cirka hundra affärer och ungefär lika många hissar(!). Rekomenderar inte att åka till krämaren med barnvagnar som inte lämpar sig för rulltrappor. Hissarna där lever nämligen sitt eget lilla liv.
Jag gjorde inte några fynd (men gick naturligtvis inte tomhänt hem för det!) . Det betyder att all min shoppinglust är kvar. Det maler i huvudet: måste handla, måste handla... Det är så mycket jag vill ha!
Nora behöver strumpor och byxor så det är en bra förklaring att använda till karln i huset när jag vill åka igen...

Inga kommentarer: