söndag 2 december 2007

advent

Jag måste erkänna en sak... Jag inte kunde hålla mig, satte upp de första adventsljusstakarna redan i torsdag. Får man skylla på att november är så mörk och trist? Att det är en lightvariant av ljusterapi?! Helgen har hur som helst varit bra. Nu lyser stjärnor och stakar i alla fönster och ljusslingorna är på plats ute. Jag lyckades gör en lightvariant på en sådan också, råkade förväxla två transformatorer så den ena slingans ljus lös nästan inte alls! (Det är numera åtgärdat och de lyser nu så fint så fint.) Vi har fikat och ätit gott, spelat spel halva natten och just inte hantverkat något alls, ovanligt! Vi ska försöka göra ett ryck nu... Det är nu 14 timmar och 22 minuter kvar tills jag börjar jobba, behöver jag tala om att jag har söndagsångest?! stjärna i ett allt mer fördigt kök!

2 kommentarer:

Sju Hjärtan sa...

Hej

Vi är i byta kök tankar och hittade din blogg från familjeliv.
Jätte fint kök ni får, är det ikea?

// Ewelina

Sju Hjärtan sa...

Såg ju nu i din profil att du var från Laxå..jag me, la ihop ett plus ett så nu kom jag på vem du var (din karl jobbar på samma jobb som med min). Jätte bra blogg du har, jag har precis börjat blogga så den är bara i uppstarten fortfarande. Ha en bra dag

// Ewelina