torsdag 13 december 2007

friska?

När det visade sig att Nora inte var sjuk så passade jag på att få kräksjukan istället! Jag måste vara världens mest kräksjuke mottagliga människa, det räcker att någon pratar om det så blir jag sjuk. Nu mår jag bättre och hoppas att resten av familjen klarar sig (och alla andra, för det är inte kul). Idag är det lucia och snart, snart ska vi gå in och väcka pappa. Nora har fått lucialinne från tradera, min räddare i nöden. Luciakrona har vi inte men väl ett tärnljus som liten tycker är sååå spännande! Min julgran blev inte bra på bild, så alla som vill se är välkomna hit istället! Gardinerna som inhandlats och lagts upp för att sitta i vardagsrummet har förpassats till sovrummen... De är något för korta men passar iallafall bättre där. Tur att jag kom på den briljanta idén när jag insåg att jag inte ville ha dem i tvrummet!!! (då behöver ju inte Micke muttra att det var ett onödigt inköp, för det var det väl inte?!) kvällsmys i mammas och pappas säng! ofärdig adventsljusstake Noras fönster

Inga kommentarer: