torsdag 14 februari 2008

ångest...

Mmm... Idag har jag spikat datumet för när jag ska börja jobba heltid, 7/4 blir det. Ja jag vet, det är nästan två månader kvar, men jag fick ändå ångest. Tänk att hemmamammatiden snart är till ända. Tänk att min lillaskrutta ska vara hemma med pappan och inte med mig... Tänk att jag ska jobba typ resten av livet!!!

Efter den här dagen vet jag dock att man hinner en del trots att man jobbar.
Detta har vi gjort:
Micke bjöd på hämtmat från Chinan, mums
Promenerat med Pia och Bella i solen, skönt (men oj vilken fart, puh!)
Monterat Noras cykelsits på min hoj, nu kan vi ut och fara!
Sytt om gardinerna, äntligen...
Dessutom har vi hunnit det vanliga och lite till. Nora har bla varit med om en liten olycka... typ en halv källartrappa lång olycka...


lilla älsklingen på alla hjärtansdag!

Lite bilder på saker som jag faktiskt orkat göra klart, är dålig på just det...
På lördag ska här sys volangdynor, undrar just hur det kommer att gå!


Före...


Efter! (tulpanerna, som borde kortas liiite, är till N från farmor & farfar!)


Före...

Efter! Nu ska det bara in en spotlight eller två, sedan är det bara en hylla kvar!!!

1 kommentar:

Vita Damen sa...

Men Hall� H�r h�nder det saker. Bordet blev ju ett OTROLIGT lyft f�r vardagsrummet. Sk�pet blev ju supersnyggt, t�nk vad underbart det �r med vitt! Vad snyggt ni har f�tt det. Sk�nt att se att ni �r friska fr�n kr�ket./jennie