tisdag 22 april 2008

kalasdags

Här planeras nu för ett stort brakkalas! Lilla bebis fyller ett år på torsdag. Älskade lilla unge, otroligt vad tiden går fort! Mycket är det som ska bakas innan vi kan ta emot några gäster. Satt och planerade lite på jobbet idag... Så kul hade jag! Ska försöka slänga ihop några kakor på fredagkväll, misslyckas det så är ju faktiskt ICA öppet på lördagar också... (kalaset är kl 15 så det är ju lugnt!) Skulle vara kul att göra färdigt köket innan, men vi har lite delade meningar om hur, så det kan vi glömma... (Någon som är förvånad över att M och M inte tycker lika?!) Det är väl kanske lika bra att han får göra på sitt sätt, då blir det ju iallafall gjort. Men jag står fast vid att mitt sätt är det rätta, finaste och bästa!!! Nu ska jag gå och lägga mig, natti natti!

Inga kommentarer: