tisdag 6 maj 2008

snorkråkor

Här har hela familjen numera drabbats av förkylning. Det står elva under näsan på oss allihopa. Jag cyklade hem från jobbet klockan åtta imorse, dvs jag gav upp efter tre timmar. Feber och ont i halsen har vi också... M mår något bättre än mig så han försöker underhålla N som är riktigt gnällig. Hon gillar att vara ute i vagnen och åka bil så det är väl vad de roar sig med... Hemmet ser ut som skrutt och ingen orkar plocka undan/städa/diska/laga mat... Blir nog pizza till kvällen, om hungern infinner sig vill säga. Hoppas att ni får vara friska för det här är inte kul alls. (Är det någon som vill låna en liten Nora Snorkråka så är det bara att höra av sig!)

1 kommentar:

Hanna sa...

Samma lika här, eller jag är det som är drabbad (än så länge). Tycker nog att H låter hes han också. Du är alltså 10 nummer före mig, jag hittade 048 idag. Krya på er!