torsdag 1 maj 2008

veckan som gått

Detta är en riktig lyxvecka. Jobbade måndag, tisdag och kortdag igår, ganska lagom! Innan jobbet har jag och Nora invigt hennes nya sandleksaker i lekparken samt besökt Killevippen. Så skojigt att hinna med sådant. Jag undrar just hur mycket man kommer orka den dagen vi ska jobba heltid båda två... Igår var N på 1 års kontroll med pappan. En spruta i vardera ben, liten bet ihop och sa inte ett ljud! Inatt vaknade hon dock och var ledsen, när jag tog upp henne kände jag att hon var febrig. Det har nog hängt i på förmiddagen också, hon har varit varm och gnällig. Nu sover hon middag i vagnen, skönt för henne! Valborgsmässoafton firade vi med en brasa... i grillen!!! M och hans vän A hade fixat så det var så gott som färdigt när jag och A:s sambo M kom från jobbet, duktiga killar! Nora och hennes vänner roade sig med att köra Bobbycar och trehjuling runt matbordet under tiden vilket har resulterat i några tusen streck/repor i parketten... Ooops! Det blir nog till att slipa golvet om 15 år eller så när de slutar leka sådana lekar!

Inga kommentarer: