tisdag 10 juni 2008

!Hola amigos!

Äääntligen hemma igen! Vi har haft en alldeles underbar semester vid ett ca 21 grader varmt Medelhav. Det jag var mest nervös över var flygresan, jag kan nu meddela att min lilla prinsessa skötte sig utmärkt! Nemas problemas.
I föregående inlägg hoppades jag på att vara fylld av ny energi och med en välfylld bildbank. Läget är som följer: bilder har jag många fina men det råder total avsaknad av energi... Jag är helt slut!!
Dagen startade med uppstigning 03.30, avresa från hotellet 04.05. Åter på hotellet ca 04.30, bussen fick vända eftersom att hotellpersonalen glömt att återlämna mitt pass... Varesig mamma eller jag tänkte på det vid utcheckningen, jag kom på det i bussen.
Vi landade på Örebro airport ca 10.20 och sedan dess har vi hunnit fika med min syster hos min mamma och med Mickes syster hos Mickes mamma, käkat, packat upp, vilat, kollat in allt som hänt i trädgården...
Här kommer en bild från vår första dag på resan. Vitt, vitt, vitt! Vi hoppades på att det var en resturang men det visade sig vara någon form av hotell (med hyfsat läge...).

Inga kommentarer: