lördag 21 juni 2008

veckan

Veckan har gått fort, kanske inte mellan 05.12 och 13.12, men förövrigt.

Fotbollsträning i tisdags, fotbollen ger dubbla känslor. Det är roligt när jag väl är där, men jag missar ju varannan vecka pga arbete.
I onsdags stack N och jag till Hallsberg, jag har världens shoppingsug och tänkte att det kanske kunde hjälpa... Det är ju iallafall lite roligare att handla på Netto och Lidl än på ICA.
Vi besökte även "God smak". En trevlig liten butik, ångrar att jag inte köpte eller iallafall frågade efter priset på några grejer.
Fredag, midsommarafton! Jag och Nora plockade blommor till mormor i trädgården, mysigt! Lunch med fam Henriksen hos mormor och Jan. Vi åkte lift till himlen. Tyvärr hade vi ingen kamera med oss men kanske finns det bilder i bloggen "hos oss".
På kvällen firade vi med goda vänner. Smarrig silltårta till förrätt sedan grillat och förskpotatis och avslutningsvis ett helt bord med efterrätt. Glass, tårta och svenska jordgubbar bland annat!
Idag är vi bjudna på restlunch, min mage skriker efter glass så jag hoppas att det blir efterrätt idag med!

Inga kommentarer: