torsdag 17 juli 2008

pust!

Inte visste jag att vi behövde så mycket nytt, jag har nu shoppat hårt i två dagar!
Jag lämnade gårdsplanen klockan nio i morse och återvände halv åtta nu ikväll! Shopping hela dagen lång.
Fullt ös och raskt tempo, där är vi lika syster och jag, bättre sällskap på resan hade jag inte kunnat få. Vi har hunnit med 11 butiker, varav 9 var helt nya för oss båda (ja alla tre, Elvira var ju också med!)
Mycket fint har vi sett, lite har vi sedan släpat hem i mer eller mindre vackra påsar. Jag har en sak att vänta på posten. Tack "Ugglebo" för den servicen. (Vad det är får ni se då!) Vi har fikat gott i "Fidelis fik" och jag vill tacka "min skattkammare" för toalettlån -räddare i nöden!


Underbart förkläde(och unge!) nu längtar jag till julbaket!


Hallonsaft och kakburk i köket (burken är dock gammal och innehåller kattmat!)


dagens"fynd" tidningsställ, tidning, vackra flaskor, telåda, välkommensten, glaskupa, pärlhjärta, vattenkanna och barnförkläde (+ en pytteliten klädnypa med söt fjäril på!)


i väntan på att fästas i N:s klädskåpsnyckel

Inga kommentarer: