fredag 19 september 2008

utmaning!

Min syster med bloggen hos oss har vidarebefodrat en utmaning till mig, så här kommer några "femmor" om mig/min familj. 5 saker som finns i vår frys: katrinplommonpuré (hemmagjord och infryst i istärningsform) storpack kycklingfilé pommes gröna bönor, som jag trodde att jag flitigt skulle använda i grytor osv... tjocka lager med frost/is

5 saker jag har i garderoben: kläder, även sådana som inte använts de senaste 3-4 åren stödstrumpor, använda två gånger (Thailand tur och retur, snart dags igen!) 100 galgar som aldrig används julgardiner en tshirt med texten Kristi brud... 5 saker vi har i bilen: skräp! (p-biljetter, tidningar, drickaflaskor, p-snurror mm) sverigekarta solglasögon till Nora leksaker ett bowlingklot 5 saker jag har i handväskan... jag har en handväska som jag aldrig använder/ kommer att använda. Skötväskan hänger dock ofta på axeln och i den finns: våtservetter solkräm handkräm kamera myggmedel Har inte så många att skicka vidare till... Men alla som läser får gärna lämna svar på frågorna i "kommentarer". Den blogg jag har i länkar, som inte skickat detta till mig, kommer givetvis få "utmaningen"!

Inga kommentarer: