torsdag 2 oktober 2008

bilfynd, komp och shopping

Vi har inte köpt ny bil, vi har fyndat i vår bil. M hittade en mobiltelefon under förarsätet idag när han storstädade (inför min resa i morgon.) Självklart hade vi redan letat där, både han och jag men nu först behagade min borttappade telefon titta fram.

Död var den när den försvann, död var den när den kom fram men efter några timmar på laddning fungerar den alldeles utmärkt! Bra att ha kanske... Hmm icke mobilberoende Malin har nu två hyfsat nya nallar, coolt!
Ikväll har jag kompat lite, skönt att få komma hem och fixa lite inför den tidiga avresan imorgon. I sann Ullaredsanda ska vi åka mitt i natten, klockan 04.00 har vi samling här hos oss. Mina kläder ligger framme, kaffebryggaren är laddad och handväskan som jag aldrig använder är packad!
Inköpslistan är inte lång men dyyyr. N behöver nya kläder och inte ens på Gekås är det gratis. Vi är så glada och tacksamma för allt vi har ärvt, det gillar ekonomen i familjen! Samma person gillar Gekås också, det ska bli så kul, längtar!

Inga kommentarer: