onsdag 29 oktober 2008

långvecka

Jag jobbar eftermiddag den här veckan, det brukar betyda ledig fredag. Jag brukar kalla min lediga fredag för "helig". N och jag brukar leka hela fredagen lång, ofta med kusinerna i Kumla. Det brukar vara så trevligt med eftermiddagsfredag. Meeen (uttala som tony i "lets dance") den här eftermiddagsveckan är inte som andra. Jag ska jobba på fredag... Detta på grund av att mitt jobb kommer att vara stängt två klämdagar i januari.Eftersom att jag har tomt i mitt kompsaldo måste jag jobba in dessa dagar... Det känns så surt, veckan blir så lång och min bästa dag bara försvinner. Det ska dock bli mycket trevligt att vara ledig från 31/12 till 7/1!

Någon dag när jag har tid ska jag visa mina auktionsfynd från helgen, de har (nog) hittat sina platser här hemma. Nu ska de bara piffas lite också... Jag hoppas att jag får tid någongång, tyvärr finns det många måsten just nu, mycket som borde göras så vi får väl se. (Vi måste ju hinna med att gå på öppenförskola också, det är viktigt tycker jag!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

tråkigt liv?

. sa...

nää jag är faktiskt ganska nöjd...