söndag 2 november 2008

helg!

Underbart är kort, alldeles för kort... Tur att veckorna tuffar på ganska raskt de också.

Jag var helt slut i fredags efter jobbet, tror att jag börjar bli gammal!!!, men lördag betyder auktion (åh det skulle vara trevligt, haha!) och då finns massor av shopparenergi!
Storasyster och lillskruttan kom hit och fyndade med mig, N och pappa var hemma. Tyvärr orkade inte lilla E lyssna på allt kackel i auktions lokalen så vi avvek innan alla fina grejer fått ny ägare. Vi missade därmed en barnspark, två kistor och en låda spetslakan.... Gah!!!
kvällen tillbringades hemma hos familjen W i deras nya fina kök/vardagsrum, familjen W/E var också med. Vi käkade gott och pratade mycket i många timmar. Fyra glada småkillar och två söta tjejer höll sig för sig själva mest hela kvällen och alla mammor och pappor fick välbehövlig vuxentid.
Lillskrutt blev trött och kinkig och ville bara vara med pappa! Jag lade henne sedan att sova i en främmande säng och hon somnade som en stock, åh vad bra tycker vi!
Idag har jag och N grejat med lite av varje, pappan har bott i sitt älskade garage hela dagen... Dagens höjdpunkt var pulkaåkningen i trädgården. Jag fick springa av mig trött och lilltjejen skrattade gott! Auktionsfynden: fruktskål 25:- och då ingick 6 kaffekoppar som dumpades direkt i lokalen!
(suddig) herrhatt med tillhörande låda samt en kapsäck a la Pippi!
sötis leker tittut under diskbänken!