måndag 17 november 2008

vår vardag!

Tiden går alldeles för fort, hinner ju inte ens med att blogga ;-) Vi har inte gjort några särskilda saker de senaste dagarna. Mycket mys och pyssel inne inne har det blivit.

Jag N och Melker var en sväng i skogen och plockade granris/små granar i fredags, med detta har jag sedan "pyntat" både inne och ute. Supermysigt med lite försmak av julen, det behöver jag vi åker ju bort två veckor i advent så vi missar massor av mys!!!
Passar bra med gratis pyssel också eftersom att jag har lågbudget period inför semesterresan. Tyvärr har jag sabbat mitt inköpsstopp med nätshopping... Två nya (för oss iallafall!) snygga bodysuits till Nora, mitt favoritplagg tror jag!
Annars kretsar livet mest kring sömn, liten har lärt sig att kliva ur sängen och vill allt utom att sova när det är läggdags. Jag hoppas att vi hade den sämsta nattningen någonsin i fredags (det tog tre timmar och jag vill aldrig, aldrig vara med om det igen!).
Imorgon ska vi följa med N:s farmor till Örebro för pyttelite shopping. Jag ska handla en julklapp och massor av mat, det är vad min budget medger... I helgen ska jag dock släppa på stoppet för att göra alla inköp som behövs inför Thailandsresan, mindre än två veckor kvar nu! Jag hoppas på att visa lite bilder här någongång, kanske inte idag dock!

Inga kommentarer: