måndag 18 maj 2009

Ett smycke

Inte vilket som helst utan ett hjärta stansat med det finaste namn jag vet: "NORA". Det fick jag av Kerstin! Tack, jag blir verkligen helt rörd när jag ser det. (Tyvärr hittar jag ingen silverkedja, får nog bli en kullänk iallafall...)

Till Mr M har jag köpt en kullänk med en namnbricka med just "NORA" stansat, det passade jättebra och jag tror att han också gillar det!
Jag köpte ett jättefint somrigt halsband med blommor också, är supernöjd med det.
Dessutom har jag handlat te för en halv förmögenhet... Vad sägs om "Äppelpaj" eller kanske ett svart te med smak av champagne och jordgubbar?! Nu måste jag nog provsmaka en mugg eller två!
Jag har precis "hemtränat" lite. Gummiband och pilatesboll, jag har en förkylning på G och tog det lugnt, men 30 minuter är bättre än inget, eller hur?! M var till gymmet och skulle träna för första gången på en liten evighet, men då var det stängt, snopet! Öppet till klockan 19.00...
Så skulle inlägget avslutas med vackra bilder på alla nya fina halsband, men inte nog med att kameran är kass och kräver strålkastarljus, den slukar batterier också! Och jag som precis bestämt mig för att inte köpa någon ny just nu...

1 kommentar:

Kerstin sa...

Vad kul att höra att du är nöjd!!
Hjärtat fick du för att Du är Du! :-) En riktigt bra vän!
Kram/Kerstin