onsdag 1 juli 2009

lycklig över...

ungen min, ibland arg som ett bi, ibland glad som en lärka men alltid älskad
hälsa och välmående, hela familjen är frisk och mår bra
sol och bad
trädgården, såväl skugga som poolterass
nya fasaden (det går framåt, sakta men säkert)
nya grannar med barn(precis som jag önskade, till och med en tvååring tror jag!)
motivation och ork, idag precis som igår resulterade detta i en lite löprunda
Idag har jag och ungen min först hälsat på på dagis/fritids i Sannahed sedan badat tillsammans med min syster och fritidsbarnen i Djupadalsbadet i Kumla, handlat massor av frukt(går åt i värmen), solat vid poolen, gungat i hänggungan i skuggan, badat i Västra Laxsjön med hunden och pappan och "Adeas", Härligt med semester!
Imorgon ska vi till tandläkaren, äntligen! Jag har pratat om tandläkaren i säkert ett halvår med Nora. "Gapa säger tandläkaren" så det får vi verkligen hoppas att hon eller han gör... Det ska bli spännande, ganska mycket nytt för en tvåårig där!
Sedan blir det bad, Östra Laxsjön kanske?! Till lunch blir det kalla plättar, jag hoppas att det duger åt lilla fröken! Kändes sådär att steka pannkakor i värmen, men nu är det gjort och jag ser fram emot att äta dem!
Nora älskar att åka vattenrutschbana, många vändor blev det i trappan!

1 kommentar:

Hanna sa...

Vi får ta en dag med våra stora barn. vad mycket du hinner på en dag. Bra jobbat, men du vet att det är semester?