måndag 10 augusti 2009

bildbomb

N och jag rensar svamp (hon lärde sig absolut ingenting, några dagar senare packade hon upp och ned en "skörd" svampar i en påse tills ingenting återstod... mer än svampsmulor i hela huset!)
tavellisten i sovrummet (jag önskar mig ett stooort M men så länge får det lilla duga!)
skridskorna från Nora hänger i hallen (vintern kan komma plötsligt...)
docksäng från loppis, älskad av såväl mig som dottern!
3/5 första reglarna är på plats... Idag har vi målat klart allt ändträ och Mr M har monterat de sista fönsterbläcken (ett kvar, storleken passade inte riktigt...) Återstår gör nu hängrännor, stuprännor och "utbyggnaden" (som skymtar på bilden) den är lika vacker nu som då!

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag orkar inte lämna en kommentar men gör det iaf. Skridskorna är jättefina nästan så man längtar lite (jag sa lite!) till vintern. Docksängen kanske Viris kan ärva snart, Nora är ju så stor...
Kram