torsdag 6 augusti 2009

jobb, fönsterjakt, bad och shopping!

Här är fullt upp hela tiden... På jobbet har vi lagom mycket att göra, trevliga arbetskamrater gör att tiden går snabbt. Hemma badas det i poolen (igår även i sjön, eller havet som N kallade det...).

Idag har vi varit en sväng till Marieberg, vi kollade på några entrétak men handlade mest födslisar! På lördag är det dubbla kalas, först för lillasyster som fyller 16 (jösses vad åren går, jag kommer ju ihåg när hon var bebis!).
Sedan ska min högstadiekompis Tesan firas med "ett stort dryckesslag" (jag har googlat ordet backanal eftersom att jag inte riktigt visste vad det betydde... Nu vet jag och imorgon måste jag tydligen till Systembolaget!)
En rutschkana till Nora blev det också. Inköpt på rea, den står nu på poolkanten och väntar på solsken. Premiäråken är avklarade, imorgon blir det fler!

Inga kommentarer: