fredag 25 december 2009

julkort

några sena kvällar inför jul resulterade i detta! Det är riktigt kul att pyssla fina paket. (Några snygga "god jul" sigill tryckte jag dit efter fotograferingen också.)
så här snyggt såg det ut när jag höll på...
Jag bjuder på två bilder på mig och mitt kakfat. Ett där ni kan titta in i min näsa (härligt eller hur?!) och ett som visar mitt rätta jag...
nöjd och glad :-)
I sällskap med mer eller mindre hysteriskt tomterädda barn framstår vår dotter som riktigt modig. Se här, tomten verkar rätt nöjd med henne, eller?
Två av presenterna, häst och rittavla. Behöver jag tillägga att hennes rum börjar bli fullt?!
farmor och Nora väntar på paket
frukt på fat, finfint! (kakbrist i hemmet, måste åtgärdas snarast!)

3 kommentarer:

Ing-Marie sa...

Va mysigt ni ser ut att ha haft med tomte och farmor och Nora i soffan. Ditt hår blev fint och du.... du är sötare i verkligheten och ser inte alls så arg ut.

. sa...

Tack ska du ha! :-)

Hanna sa...

Haha fler bilder på din näsa, jag såg inte så noga. Kram