torsdag 15 juli 2010

en dag kvar...

Till semestern, välbehövlig och efterlängtad ledighet!

Idag smet jag hem en stund efter lunchen för att ta emot vikpartiet till glasverandan. Tyvärr har en av dörrarna ett litet skavmärke, jag ska ringa och klaga imorgon... Annars är de jättefina och jag vill göra färdigt nu, nu, nu!
Efter jobbet kastade jag mig på cykeln och cyklade hem till Pälltorp, jag lämnade ju bilen där igår så alternativen var inte så många... Slipade en minut på tiden och då hade jag dessutom tre mekstopp. En hoppad kedja, en inte hoppad kedja och en pakethållarhållare i kedjan. Dags för service...
Hemma hos mamma bjöds det på dusch, lasagne och sällskap av syster med barn. Skönt, gott och trevligt!
Imorgon ska N och jag fira semestern med ett besök på Ikea och Willys, det gillar iallafall jag! (Handlar vi lite gott till fredagsmyset så passar det nog lilla damen också!)

1 kommentar:

Ing-Marie sa...

Hoppas dan går fort i morron så du äntligen får semester .....ha det så bra med fredagsmyset. m