söndag 10 april 2011

en bra dag!

Just nu vill jag helst att dagarna ska vara korta och passera fort, det är nedräkning deluxe och jag letar "på G tecken" mest hela tiden.

Men inte idag! N lämnades hos farmor och Mr M och jag drog till Marieberg. Kollat lite lekstugor och handlat lite kläder (till Micke och bebis, N vill vara med själv och jag handlar nog en annan storlek en annan dag...)
Vi var till babyproffsen och hämtade gracovagnen också. Den färgen jag ville ha skulle tyvärr inte komma förens i juni så nu fick det bli en annan. Lite ledsen för det först men den är rätt ok den här med. Det är samma modell och båda är svarta så skillnaden är inte sååå stor.
Sedan hämtades Nora upp och vi åkte på kalas och bjöds på smarrig tårta av bästa Maria. Tack, tack! Efter det tog vi ett litet arbetspass i trädgården. Riktigt roligt och skönt faktiskt.
En bild från igår! Golvet är klart och vi är nöjda nöjda!