onsdag 27 juli 2011

tiveden

2 kilometer på vandringsled när man är 3½ månad, det måste väl vara någon form av rekord eller?! Duktig kille vi har ;-)

Min syster har många hobbies, ny för i sommar (eller?) är att besöka nationalparker i länet. Idag var det dags för Tiveden och jag och mina barn fick följa med!
Lille H hängde i sjal på min mage, det funkade hyfsat. De "stora" barnen knatade på bra på egen hand. Alla som varit vid Vitsand och vandrat runt Tärnekullen vet att det är rejält bergigt/stenigt och att det bitvis är klättring som gäller.
Belöningen i form av medhavd lunch och bad blev det sedan vid den fina stranden, i hyggligt väder. En glass i Tivedstorp (och en cach...) blev det också.
så här roligt har vi haft idag!

1 kommentar:

Hanna sa...

Nähä han skrattar ju när han ser mig ;-)