lördag 12 november 2011

ladies night

Fejjan uppdaterades såklart när vi "partade" i fredags i bowlinghallen. (Vi var sex tjejer från jobbet som träffades.) Även jag satt med luren i handen fleeera gånger.

Varför? Hundraelva gånger för att kolla att inte M hade ringt (liten var ju ledsen när jag gick...) En gång för att visa bilder på mina hjärtan och tjugo gånger för att inspirera alla andra att börja geocacha :-) Och en gång för att kolla vad tusan min familj sysslade med! Rykten går fort i byn...
Jag fick iallafall sällskap till min sista cache i Laxå, sparad till ett speciellt tillfälle (det krävs lite mod och mycket mörker för att ta den).
Vi hade trevligt, bowlade som kungar, åt gott och skrattade mycket. Lite synd bara att John Blund kom och kastade sand på mig redan vid 20.00. Klockan 22 var jag trött i händerna efter allt gnuggande i ögonen...

Inga kommentarer: