måndag 20 februari 2012

jag firar 50!

50 glada gubbar på min cacherkarta, till er som fortfarande inte provat, gör det! www.geocaching.se och www.geocaching.com Vill ni ha sällskap så är jag alltid på! (Storsällis för jag har nästan alltid båda barnen med mig!)

Nora gillar skattjaktandet, kanske är det utflykt och fika som är det bästa men vad gör väl det... (Att titta i lådan är faktiskt väääldigt spännande också!) Harry hänger med vilket han vill eller inte men Micke vill helst slippa (men ställer upp ibland ändå...)

4 kommentarer:

Hanna sa...

Och jag firar 80 glada gubbar idag. Ska vi ta med mamma på några på torsdag efter badandet. Jag kan kolla upp en liten tur!

. sa...

Ja, bra hon har ju förstått nu :-C:-$att det är roligt :-)

Rebecka L sa...

Ja skulle tänka mig att prova på..
Men är rädd för att bli beroende!

. sa...

Inget att oroa sig för Rebecka, det händer nog alla :-)