söndag 14 mars 2010

Apor pa stranden, batturer till paradisstrander, sol och mycket bad. Vi har det bra. Tyvarr har vi blivit lite roda och forsoker nu kurera oss sa gott det gar. Nu ar det under parasoll som galler!

Pa straden har finns det pippiapor, N och farmor har klappat en! Vi har varit pa tva utflykter och fler kommer det att bli, har finns massor av underbara strander att besoka. Bilder kommer om tva veckor, jag lovar!
Just har dar jag sitter nu ar det dock lite laskigt, jag har tva odlor framfor mig och en i taket ovanfor. De ar sma men ser otacka ut...
Nu ska jag ga in och byta av Mr M i barnlaggningen. Tidig kvall ikvall, kompensation for igar da vi inte fick sova for lilla froken!
Ha det bra! Kram

1 kommentar:

Ing-Marie sa...

Låter som ni har det rätt så skönt. 30 grader är dock 5 för mycket i min smak men om vattnet finns i närheten brukar det va Ok. Njut av semestern i solen, vi har sol också men endast 1 plus just nu och inget snö.
Ha det bra allihop och hälsa farmor
//Ing-Marie