söndag 3 januari 2010

beslutångest?

Nej vadå? Min mamma erbjöd sig i fredags att vara barnvakt så att Mr M och jag kunde gå på bio. Vi tackade nej av någon konstig anledning. Erbjudandet stod kvar till lördagkväll men även det avslogs här hemma.

Till klockan 14 då vänner ringer och frågar precis det, "vill ni med på bio?" Då gick beslutet fort och det hela slutade sååå bra. Vi fyra och två till såg Götakanal 3 med text! Allt annat var liksom slutsålt (alternativt tecknat). Lyxigt med privatsalong! (Säger en del om mig att de andra två var ett ex till mig och hans kompis...)
Sedan åt vi mat i sällskap med ungefär lika många på en närliggande restaurang, vi blev förvånade att maten var god, stället var så gott som folktomt!
På väg hem kom polisen med blåljus och gled förbi, så javisst kvällen avslutades med en tur runt byn för att kolla om det hänt något, preciiiis i min smak!
Hihi, vi hade trevligt iallafall, har ett nytt skojigt minne och lite nya krafter som ska användas i badhuset idag. Kram på er!

Inga kommentarer: