måndag 15 oktober 2007

ruskväder och halsont

Bowlingen i lördags gick inte bra! Nora skötte sin del, sov som en stock hela tiden, men inte jag! För ett tag sedan gick det ju så bra, blev bättre och bättre för varje gång, men nu... Jag måste nog spela oftare så jag kan vinna över Micke sen! Igår hade vi en vilodag, jag tycker att vi har det mest hela tiden, men men... Det var kanske någon som hade lite huvudvärk också! Noras morfar med familj var här och hälsade på en sväng, kul att träffa dem och de tycker nog att det är kul att träffa Nora! Idag har vi försökt fixa lite i köket, men som vanligt möts vi av en massa motgångar. Känns som om vi snart ger upp! Jag har dessutom ont i halsen och vädret är riktigt ruskigt, blir till att sitta inne och deppa! Lillfisen ligger just nu och sover, innan det har hon sprungit runt i sin gåstol. Ser så roligt ut och själv ser hon så nöjd ut så!

Inga kommentarer: