måndag 7 januari 2008

äntligen snö!

Ja okej jag vet! Det var ett tag sedan den kom, men än är den ju faktiskt kvar!
Nora har åkt pulka flera gånger nu och det är lite märkligt hur hon blir där nere på backen alldeles nära allt det vita. Hon blir sitter helt stilla och är knäpptyst! Vet inte vad det beror på men nog måste hon väl tycka att snön är bra spännande, eller?!
Idag har jag provat på livet som tvåbarnsmamma... En kille på drygt två och min lilla tjej, hans kusin, var försöksbarnen. Det gick kalasbra så nu vet ni vad vi ska ägna vår tid till... Hihi! Sanningen är den att min syster behövde barnvakt 8.00- 15.00 och fadder som jag är så är det klart att jag tackade ja till förtroendet!
Imorgon blir det mammabarn fika här. Det ska bli så kul att träffa de andra och se på alla bus de gör! De börjar ju bli så stora nu alla våra små kottar.

Inga kommentarer: