lördag 3 maj 2008

kommunsorg

Jaha, då var det lilla roliga slut. Laxå fick lämna körslaget ikväll, en fin tredje placering blev det. Såklart att det är jättebra men det hade ju varit kul med en plats i finalen! Det var de värda tycker jag!!! Nästa helg ska jag INTE titta, som en egen liten protest liksom! Idag har Nora har haft en heldag shopping tillsammans med mamma, moster och minikusinen. Loppis i Uffeslada var ursprungsmålet men vi hann med en del annat också... Hittade bland annat en supersöt klänning till lilla fröken som inhandlades i två färger(!), den satt som ett smäck när jag tvingade henne att prova här hemma. Lite gnälligt är det här förövrigt. Två tänder på gång, första riktiga förkylningen och lite efterdyningar av onsdagens vaccinationssprutor. Mammas och pappas lilla älskling! Jag förbereder mig för en tuff natt, räknar med att få servera alvedonspetsad välling framåt natten... (Och hoppas på att få sova imorgonbitti när pappan tar över tjänstgöringen!) Imorgon ska vi till mormor, grilla korv och elda brasa. Hoppas att det kan vara bra för små risgryn och rinniga näsor!

Inga kommentarer: