söndag 6 juli 2008

inte inköp och lite till

Idag var det pappans tur att få rå om lillan alldeles själv. Jag har varit på auktion med min mamma och syster (och lilla E). Vi hade mycket trevligt, mumsade medhavd matsäck (tack, tack syster-yster!) och ropade som vildar... Eller kanske inte!

Endast mor fick något med sig hem, bland annat en stor hög med trasmattor! Nu har jag färskt i minnet mina trädgårdsmöbler, modellen var heeelt rätt, precis som de ska se ut... Sånär som på skicket. Ångrar inte att jag inte bjöd, men jag vill verkligen ha, fattar ni?!
Min pappa med fru tittade in på kvällskvisten, trevligt! Det blir inte så ofta vi ses, hur långt är det till Ribboda egentligen?!
Nu ska jag gå och göra planer för den här veckan, något måste vi ju hitta på (förutom att tälta på en parkering i Vimmerby, för det är redan bestämt!).

Inga kommentarer: