söndag 17 augusti 2008

fler segrar

Sista grundomgången gick precis som de tre första, dvs seger för M. Sedan var det dags för A-final, där han också segrade!

N klappade händerna och jag jublade, så kul att det går bra ibland. Annars måste jag säga att det är en riktig skitsport, man blir påkörd eller kör på någon så att saker går sönder. Det kan hända i sista heatet men även i första och till och med i första böjen och så är det färdig åkt...
Eftersom att det var delade klasser (framhjulsdrift och bakhjulsdrift) så blev det även en superfinal, tre från respektive klass möttes och gjorde upp. M slutade där fyra, först efter alla från den andra klassen...
När jag var liten skrek jag om allergier och prickar när mamma parkerade brevid en saab på Ica parkeringen, tror att det kanske(!) var pappa som trimmade oss till det... Jag tror att det råder ungefär samma allergi hos pappan i den här familjen!
Han var iallafall snabbast av plattan i alla heaten! (först i första böjen även i superfinalen)
Nora gillade pappas "prylar"
Jag har såklart platespotat i helgen, här har jag hittat 103 som jag letade efter, har det ju till och med bildbevis eller hur?!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Den borde ju duga! Grattis Micke, synd att vi missade.
/Hanan

Vita Damen sa...

Vad kul att det gick bra på banan, det är ju inte lite jobb som ligger bakom, allt mekandes och att bilen håller hela heatet och ingen kör på en och....jag fattar inte vilken tokig sport..?..hälsa och gratta! har han inte provat shopping????