fredag 19 september 2008

storshopping

Vi har fixat oss klara inför vår resa i november. Sammanlagt fem sprutor fick familjen. Efter Thailandsvaccinationen ( och påfyllnad av "grundvaccin" av stelkramp mm) har vi shoppat några nödvändigheter tll hemmet.

På Ikea inhandlades ny spishäll och tre stolar till vårt matbord. Hittade stolarna i fyndhörnan och kunde inte låta bli. Hoppas, hoppas att det blir så bra som jag tror! Några ölglas slank med för att göra herren i huset nöjd (hoppas han går på det, de kostade 49:- för sex stycken så isåfall är han lättlurad!)
På Expert inhandlades min nya guldklimp, en Nokia någonting, i färgen "gold". Lyckliga jag har en smart kille som såg till att jag får behålla mitt gamla nummer, superbra! Hoppas bara att jag blir bättre vän med min Nokia än mamma blivit med sin... Nu har jag ett abonnemang som gör att jag ringer gratis till alla teliamobiler, så passa er för terroristen!

Inga kommentarer: