måndag 13 oktober 2008

äntligen bilder!

Här kommer de utlovade bilderna! Jag passar på att blogga när M fixar krubb och N sover, det kallar jag lyx!
Vi har haft en lugn förmiddag utan arbete, både Micke och jag har värk i kroppen idag... Det ömmar bland annat i händerna!!
Snart väntar ett pass på Esab, tur att mitt jobb inte är tungt.
330 plantor, ser bra ut va?!
nyplanterat mot Herrgårdsvägen
rönnbärshjärta på trappan (misshandlat av lilla N)
remorterande rodedendron?! (hmm, egen stavning!)
så här fin ska häcken bli, hoppas vi!

3 kommentarer:

Hanna sa...

Jag tycker häcken var söt. Hur många "träd" gick det åt?
Kram

. sa...

284 små träd består häcken av... Igår planterade jag 36 st i trädgårdslandet(!) och ytterligare 10 står i blöt i väntan på växtplats.

Hanna sa...

Ja men det är väl det senaste, en syrenskog på tomten! Nähä var det en sån skog ni grävde bort häromsistens!?