onsdag 31 december 2008

2008, samanfattning!

Haha, det skulle ju vara roligt! Undrar just hur många timmar jag skulle bli sittande då. Jag skippar sammanfattningen och skriver några rader om julklappar och mellandagar istället.

Först vill jag tacka för Noras alla fina julklappar. Bland annat pussel, dammsugare, jaktryggsäck, lego och Nalle puh.
Vi vuxna har slutat med julklappar. Trots detta äger jag numera 4 trisslotter (ligger i sopan nu...), en sedel (tänkt till en skrivare enligt avsändarna. Hallå! Hur ofta har jag lånat deras egentligen?!) och ett gustavsvikpresentkort.
Efter jobbet igår åkte heeela familjen Andersson/Persson till Kumlahallen för ett nyårsdopp. Jag "sparade" 25:- på att mitt simkort inte gått ut i datum (sista dagen!!!). Vi betalade 25:- för hela familjen, lagom tycker jag! Med i bassängen var även fru och barn Henriksen.
Efter badet shoppade vi nyårsmat. Efter att ha cirkulerat utanför Maxi i ca 5-10 minuter utan att finna ledig P-plats åkte vi till Lidl, där var det lugnare. På vägen hem stannade vi på Mc Donalds för kvällsmat. N var jättehungrig så vi var tvugna... (OBS! liten käkade lasagne på burk om någon undrar läs: Hanna!)

1 kommentar:

Hanna sa...

Åh jag hade velat läsa en samanfattning! Men det var som alltid kul läsning ändå.
Kram