torsdag 29 januari 2009

sängdags

Nora vill inte... Inte äta, mysa, leka, åka vagn, busa, gosa... Listan kan göras lång, inte mycket som är kul när man är sjuk. Jag har inte kollat tempen, men frisk är hon inte, det är jag säker på! Jag är väl inte direkt på topp jag heller men det gäller ändå att försöka aktivera... Idag blev det måleri (dock ingen fingerfärg!).

målar med "vattenfärg" (bara vatten och pensel, ni ser hur hon gör...)
greppvänliga kritor, tur att de är giftfria, hon har tuggat sönder tre av sex...
Nu ska jag krypa ner i sängen, det ska bli så skönt! Godnatt!

1 kommentar:

Sju Hjärtan sa...

Hoppas att ni kryar på er snart, Tobias här har också åkt på nån förkylning men verkar faktiskt vara lite bättre idag.Tur då att kritorna är giftfria när hon hellre vill tugga i sig dem...minns allt den tiden och saknar den faktiskt också.