söndag 1 februari 2009

magont

Det mesta av det dåliga från igår känns bättre, idag har jag nästan bara ont i magen. Misstänkt magkatarr och jag borde bara äta mild och "snäll" mat, men helt ärligt: hur gott är det?!

Jag bor tillsammans med en av dem som "mår som man förtjänar" idag, det är sådär kul måste jag säga. Det blir inte mycket gjort en sådan dag, att jag inte känner mig helt 100 gör ju inte saken bättre.
N hämtade jag på förmiddagen, hon hade startat sin dag redan klockan 05.00 och somnade gott i bilen på väg hem vid 10.30 tiden... Eftermiddagen har sedan varit en aning gnällig (det blev väl lite avigt när middagssömnen inföll 2h tidigare och blev lite kortare än vanligt).
Kvällsmat har vi ätit på "festplatsen", rester som smakade ljuvligt, tack tack! Tur att det fanns hela bord att sitta vid också...

Inga kommentarer: