tisdag 17 mars 2009

mat, bad och lite jobb

Efter jobbet idag åkte vi till Kumla, handlade först på Lidl sedan date med familjen W/E i badhuset. Lilla bassängen var lagom varm, bastun underbar, duschen skön men stora bassängen var iskall och jobbig (simmade ca 500m, men två tanter var ivägen hela tiden så jag gav upp!!). På vägen hem blev det kvällsmat på Mc Donalds, gott!

N är frisk, har varit på förskolan idag och igår, det har gått jättebra trots sjukfrånvaron förra veckan.
Jag har nu blivit förflyttad till min nya avdelning, iallafall "kostnadsmässigt", vad det innebär vet jag inte...
Jag trivs iallafall skitbra med arbetsuppgifterna, kul jobb, lagom variation och stooor skillnad på arbete mot min gamla avdelning! Kul att göra något nytt, lära sig nya saker och utvecklas, jag räknar med att det kommer att synas i lönekuvertet också!!!
Första veckans motgångar känns ok nu med lite distans till det. Det finns alltid saker att anmärka på men det är absolut inte mer nu än det varit innan, ville bara säga det...
Nu ska jag gå och skrämma iväg kattskrället som friar med vår steriliserade katthona! Skriker som attan, kraken!

Inga kommentarer: