tisdag 3 mars 2009

nu ni!

Dagislämningen gick bra för mig också, när fröken kom och hälsade på mamman passade ungen på att sticka in och leka! Jag var inne en sväng och kollade läget/fick lite info och under den tiden hann tjejen med ett par mindre utbrott... Min närvaros fel tro?!
När jag gick knackades och vinkades det i vinkfönstret. När jag kom tillbaka (samtidigt som alla tretimmarsbarn skulle hem) bröt liten ihop... Så ledsen när hon såg mig i dörren, en fröken sa "oj, nu kom jag på att jag har varit lämnad" och ja kanske var det så.
Under mina barntomma timmar idag hann jag putsa två fönster, gå en iallafall lite lång promenad med hunden (och Kerstin, tack för sällskapet i vattenpölarna!) och när N sedan sov middag här hemma i vagnen hann jag måla och virka!
konstig cupecake och väldigt sned konfekt...
snyggare cupcake, dock liiite sned...
Efter alla godsaker var jag tvungen att ta en joggingrunda! Ca 15 minuter var jag ute, och ja det känns fullt tillräckligt just nu! (Sprang i söndags också så nu anser jag att jag kommit igång!!!)
M köpte löparskor i lördags, idag fick de komma ut. En kort runda visserligen men det är ett enormt framsteg för honom! Håll i vännen, tänk på vassen!!!

2 kommentarer:

Marie sa...

Tittar in för att se hur det går med virkningen och här görs det framsteg ser jag :)
Söta små bakverk :)

Anonym sa...

De blev ju supersöta, vi kommer å "fikar" nån dag :) (när snoreriet är över)

M&M