söndag 27 september 2009

härliga söndag!

Uppstigning sju idag också, skönt att få sova ut :-) N och jag käkade frukost själva och pappan fick sova vidare, jobbsöndag för honom idag... Klockan nio mötte vi kumlakusinerna vid Kumlahallen, bad stod på programmet! Efter en knapp timme i bassängen bastade vi tills lilla E tog sig på näsan och sa aj, alla barnen var då rejält mosiga i sina små ansikten...

Efter en blixtvisit hos familjen H (ville ju se alla små och stora fix så klart!) åkte jag hem och dumpade lilla tjejen.
Eftermiddagen var bokad på auktion i Finnerödja. Med mig hem några timmar senare hade jag ett överkast, ett foto med ram, en nötknäppare (hihi, han är så söt så söt!) och en kista! Kistan höll på att bli osåld och blev min för 25:-
På vägen hem beslutade jag att den ska få bo på vinden, där kan vi samla alla Noras grejer som vi vill spara. Den är gammal och ganska sliten men det blir nog bra tror jag! (år 18 hundra någonting stod det i locket...)
Gah! Nu var det meningen att detta inlägg skulle avslutas med fem blandade bilder, fem blandade bilder som jag fotat idag men som blogger vägrar att föra över till bloggen!!! Får försöka en annan dag...
M med halsband i munnen(du vet vem du är!), tack för maten igår, och du jag behöver köpa en dörr av er nu, vad kostar det?! :-)

Inga kommentarer: