tisdag 15 december 2009

äntligen snö

Jag tvingade M att ta fram boben idag. Far och dotter var ute en stund efter dagis. När jag sedan kom hem från jobbet drog jag ut liten igen. Vi gick/åkte till biblioteket och bytte böcker. Efter maten gick jag ut med hunden och efter det gick jag med K (samma runda!). Ca två timmar blir det nog totalt, gött! Jag kanske behöver det efter dagens chokladbitar, sockerkaka, kaka, pepparkakor och mögelost... Hallå arbetskamrater, detta håller inte! Sluta bjuda mig på sånt!!! (Gäller M också!)Hur som helst älskar jag snön, hoppas, hoppas att den får vara kvar en stund nu.

Till dig med en mörkröd audi med regnr WFL 619 vill jag bara säga: lek inte på vägen, du kör sämre än mig och det vill inte säga lite... Uppsök en tom parkeringsplats, för du behöver uppenbarligen träna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Efter några resor till Ullared ( vi hoppas på flera :-) ) så kan jag inte hålla med om att du är dålig bakom ratten.
Kram Anna