torsdag 22 september 2011

dags för ny slogan?

"Skaffar du telia får du inte bara bra täckning, du får Sveriges bästa täckning"

Min erfarenhet: "försöker du skaffa telia får du ha gott om tid, tålamod och lite jävlaranamma" men den kanske inte är någon höjdare i försäljnings synvinkel, eller?...
Jag ringde idag och efterlyste min beställning. Han kunde se den. Den var klar. Jag vet inte varför den inte är skickad. Va?! De har alltså inte ens lyckats få den till postlådan på nio dagar?!Det slutade med att hela familjen packades in i bilen för en tur till Marieberg galleria (där en vänlig teliamänniska hade paxat en lur åt mig).
Väl där tog det säljaren max nio minuter att fixa affären. Vilken timlön borde det ge henne, undrar jag?! Då tänker jag inte på min stooora utgift utan hennes snabbhet gentemot kollegorna som jag först beställde från...
Nu ligger min "ceramic white":a samsung galaxy s2 på laddning, snart klar för att blippas med! Jag har en morotsfärgad Harry att få i säng först bara!

Inga kommentarer: