fredag 4 november 2011

kommer ni ihåg?

Förra fredagen försökte jag få ordning på det här med fredagsmysandet. För hallå, hur mysigt är det med chipssmulor i soffan och sockerdrickshöga barn?!

Ikväll har vi haft gäster, bästa familjen W/E har varit här (det var alldeles för länge sedan!) Mr M såg till att barnen fick ostbågar, läsk hade vi till maten så det blev det också, men störst åtgång var det faktiskt på melonen. Och ananasen. Och vindruvorna. Och digestivekexen.
Hemmagjord exotiskfruktbricka kan man kanske kalla middagen. Jag gillar plockmat, gillar liiite för mycket...
Undrar just hur det blir nästa fredag, då ska jag nämligen ut på galej och lämnar pappan och barnen vind för våg...

2 kommentarer:

Mia sa...

När katten är borta dansar råttorna på bordet ;) Galej låter ju nice, vad blir det för roligt? Kram

. sa...

Precis vad jag tror Mia... Jag ska hela vägen till bowlinghallen(!) med några från jobbet.