tisdag 27 maj 2014

Hur är det med dig?

Kul att så många läser och att ni bryr er! Skriv gärna en liten kommentar här också!

Det är bra med mig. Det är lite slitigt med två barn i mina barns ålder och ett 100% jobb på en arbetsplats som inte funkar riktigt som den ska.

Men skulle jag vilja vara utan något av dessa två sakerna? Knappast!

Utöver detta vill jag så mycket mer. Jag vill göra färdigt i källaren. Få en fungerande hall och tvättstuga. Jag vill fixa med huset och i trädgården. Jag vill hinna träna. Orken tryter. Och tiden. I nästa liv kanske! (Eller om tio år när barnen inte längre är små.)

Tack till alla som frågat hur jag mår! Förlåt till alla som blev rädda!

1 kommentar:

Hanna sa...

Typ bara jag som orkar lämna en kommentar här ibland. Men en del saker passar bättre att säga. Kram på dig älskade syster!