torsdag 23 oktober 2014

söndagsshopping!

Först tvättstugefix och sedvanligt plock och sånt sen slog vi till! N och jag stack till Mariberg för att inhandla jackor och stövlar.

Jag hittade ett par snygga och sköna stövlar som jag köpte. Nora tyckte att jag skulle välja några med klack och bling-bling...

Nora hittade ett par till sig med klack och bling-bling som hon köpte. Jag tyckte att hon skulle välja ett par enklare utan klack...

Nora köpte "skinnjacka", det gjorde jag också. Jag köpte jeans, det gjorde hon också.

N köpte en maskeradklänning också men jag behöver inte klä ut mig till häxa...

Vi var i en pappaaffär också. Nästan bara pappor där tyckte sjuåringen. (Vi var på Jula och köpte en lysrörsarmatur).

Mysigt och lyxigt att vara bara hon och jag och handla.

Inga kommentarer: