måndag 22 oktober 2007

Göteborg

Hemma igen efter en trevlig vistelse i den stora staden på västkusten! Klockan sex i lördags morse satte vi oss i bilen, Nora och jag. Resan gick via Kumla för att hämta upp moster Hanna. Vi anlände Göteborg runt halv elva och rusade ut på stan! Hann med knappt halva Avenyn och en snabb lunch på Mc Donalds innan vi var tvungna att bege oss mot Mölndal där lilla kusinbarnet Maja skulle döpas. Jag gillar inte att köra bil. Jag gillar inte att köra bil i städer. Jag gillar inte att köra bil där jag inte hittar. Jag gillar inte att köra bil bland spårvagnar. Jag gillar inte att köra bil bland folkmassor. Jag körde hela helgen!!! Vi hade jättefina vägbeskrivningar som i stort sett inte gick att misslyckas med. Vilket vi så klart gjorde... Trots det har det funkat jättebra! Vi har kommit dit vi ska, i god tid till och med! Vi är nöjda med helgen, har shoppat lite och tittat på mycket. Önskar dock vi hade hittat några små söta affärer (som var öppna!) men man kan inte få allt!