torsdag 18 oktober 2007

pysselshop

Tjoho! Jag har handlat mera sprayburkar, audi-vit blev det den här gången! Nu väntar jag bara på att liten ska somna så ska jag rusa ner i garaget där "Billy" och diverse andra grejer väntar på mig! (Bokhyllan målar jag dock med pensel!) Farmor har varit med Nora och mig på shoppingtur. Förutom biltema blev det Plantagen och Marieberg KC. Tyvärr besökte vi också Coop i deras nya lokaler, det var tydligen premiärdagen... Cirka en timme köade vi, jag handlade för mindre än 200:- så det kändes liiite onödigt! Ljung köpte jag iallafall och den har jag planterat i våra krukor. Ser något roligare ut än vissna bollkryssar! På plantagen köpte jag lite "grönisar" nu är problemet att jag inte har några fina krukor att sätta dem i, måste nog måla om några. Vill ha vitt, vitt, vitt...

Inga kommentarer: