söndag 3 februari 2008

duk x 2

Min fyndiga syster hade formulerat vår julis till mamma just så. Bio och mat var det som avsågs med det. Jag är inte alls snabbtänkt så jag hade nog inte förstått vad det var, men de listade ut det relativt snabbt. Filmen var redan bestämd, "Arn". Igår blev det av (det tar en stund att få med alla samma kväll...). Nora och Melker dumpades hos famor och farfar innan avresan mot stora staden, hihi. Filmen var sååå bra, tårarna rann mest hela tiden. Längtar, längtar, längtar tills nästa film kommer! Efter käkade vi på Hellas, det smakade kalasbra! Vi kom hem lagom till Noras läggning och vi var inte vakna mycket längre vi... Idag har jag målat första strykningen på soffbordet, det blir superfint! På tisdag ska jag köpa nya gardiner till tvrummet, de gamla ska få ny placering... Hoppas att bild på det kommer i veckan. Till helgen kanske det ska sys volangdynor också!

Inga kommentarer: