söndag 27 januari 2008

uppdatering!

Har varit liiite dålig på att uppdatera här. Det beror (nästan bara) på att jag har varit så dålig på att knäppa nya bilder. Här händer annars så mycket att jag skulle kunna skriva sidvis om det! Det handlar såklart om min lilla skatt, mitt lejon, min prinsessa... ja precis, Nora!
Hon har inte lärt sig krypa men det går framåt med en faslig fart på lilla rumpan istället...
På inredningsfronten går det sakta framåt, första billyn är färdigmålad och på plats i vardagsrummet, nu ska den "pimpas" med lite tyg.
Den andra står fortfarande kvar omålad brevid, min karl har fått ont i ryggen (den här gången är det inte bara gnäll utan på riktigt, tror jag...) så jag behöver någon annans hjälp att få ner den till målarverkstaden!

Nu är jag dock sugen på att ta soffbordet före, vi får väl se hur (och när) det blir.

I onsdags hade jag ljusparty, många ljusglada tjejer slöt upp och handlade som aldrig förr. Jag fick en riktigt bra bonus, på ett villkor: att jag bokade ett nytt party!!! Några shoppingglada vänner lovade att komma igen så jag tackade ja! Jag tror inte ens att Micke tyckte att jag gjorde fel så det måste ha varit rätt beslut!
Här kommer lite bilder från hus nummer sju!
nya bordet, jag hoppas och tror att lite volangdynor och en stor duk kommer att göra susen!
jättebra med extra skivor, men var ska de förvaras?!!
från IKEA i Karlstad!
när mamma drog till Karlstad åkte N. i pappas bil (hoppas att pappa körde!!!)
mitt lejon på 9 månadersdagen
"ståbild" från samma dag!
jag köpte dessa ljushållare för ett tag sedan och upptäckte häromdagen att de passar hyfsat med mina gamla ljusstakar!

Inga kommentarer: